۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۱۰۳۴۲

رهبر انقلاب: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است

رهبر انقلاب در دیدار بیش از 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دقایقی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد فرمودند: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است.
رهبر انقلاب: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است

به گزارش جهانبین، دیدار بیش از 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: بسیج مظهر عظمت و نیروی کارامد درونی کشور است.

ایشان افزودند: بسیج برای دوستان نظام و انقلاب مایه خرسندی و اعتماد و برای دشمنان و بدخواهان مایه بیم و هراس است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید کردند: از عوامل مولد روحیه و صبر در زینب کبرا سلام الله علیها و در دیگر اولیاءاللهی این است: دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در هر جایی که صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد، باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممکن است. در عرصه هر گونه جهادی و کارزاری پشت کردن به دشمن و هزیمت کردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

 ایشان ضمن تبیین نرمش قهرمانانه خاطرنشان کردند: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حرکتی چه حرکت به جلو و چه حرکت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.
این خبر در حال تکمیل است...

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۳۷

13 Jan 2020